Irene Huss

Gårdagens ridning på korall: tog fram dressyrsadeln, red ca 20 min sen kännde jag att jag inte orkade mer pga förkylningen. Tog av dressyrsadeln och skrittade ut barbacka ist. Riktigt härligt att rida barbacka med ett fleece täckte runt benen inär det är helt stjärnklart!
Världens finaste korall brydde sig inte alls om mörktet, jätte skönt när jag själv är lite mörkrädd ;)

Jag kan inte vara mer än lycklig, det finaste jag har!



ignorera mina skännklar...

nu sitter jag och kollar på Irene Huss - det lömska nätet :)

nu ska jag fixa min kopp te, annars blir jag väl aldrig frisk! Ingen skola i morgon, börjar sakna mina underbara vänner!

menmen, nu ka jag fixa te! blev ett kort inlägg idag, fixar lite mer i morgon!

kram kram :) /elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0