Läkare, sjukgymnast...

Nu har jag börjat återhämta mig lite efter eftermiddagen. Först har jag varit hos sjukgymnasten, det gick bra men ska dit imorrn igen. Jag har troligtvis något strul med nån nerv.

Sedan bar det av till familjeläkarmottagningen, jag skulle ta bort en leverfläck, lite mindre roligt kanske men it had to be done. Kände ingenting i alla fall så det var lugnt (jag som var så nervös innan hehe). Har kännt mig lite halvt drogad sedan dess men nu börjar bedövningen gå ur och jag känner mig som vanligt igen, fast det gör lite ont, och sedan får jag inte träna på en hel vecka för att stygnen kan gå upp. men jag överlever nog ;)

Har inte så mycket mer att skriva om, utvärderingen av stövlarna kommer upp lite senare i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0