Maria Hissar!



Jag skulle vilja hissa min Kingsland-mössa, sjukt skön, varm och dessutom väldigt snygg! Den är så tjock vid öronen att man hör ganska dåligt när man har den på sig. Har aldrig frysit om huvudet när jag har använt den!
549:- betalade jag för min på mässan i globen! Skulle gärna ha en till att ha som vardagsmössa, men den kostar ju en del pengar, så en till lär det inte bli på ett tag ;)

KL-mössor finns i alla möjliga modeller och färger, men själv tycker jag att de helfärgade stickade med en boll på är snyggast! Just den modellen som jag har finns i vit, gå och rosa. Och märkert som är på min mössa är riktigt snyggt, men snöflingan i metall med 6 stycken strass/swarovski-stenar på! Det finns även snygga pannband som kostar runs 200-300 kr om man inte vill betala 500 ;)

Rekomenderar dem verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0