Min onsdag!

Idag har det inte hänt så mycket spännande. Först skola, sedan bussen till Strömsholm och var på öppet hus där. Jag är i alla fall helt säker på att jag inte vill gå där, känns som att det inte kommer ge något om man inte vill jobba med hästar senare i livet, men det skulle nog vara roligt, men nej, har redan bestämt mig!

Sedan vidare till sjukgymnasten igen, inte så mycket inressant att berätta om det, ska dit regelbundet och träna upp min rygg/axlar fram till påsk.

Efter det var jag och Elin hemma hos mig en stund, vi kollade på Vampire Diaries och åt pannkakor. Sedan åkte vi vidare till STERK och hade en rolig kväll där, hjälpte Sandra med Noblesse och hennes föl, sedan träffade vi Frida i stallet coh pratade en stund och kollade på en lektion, det är ganska många från ungdomssektionen + andra kompisar som rider i den gruppen så det var kul att titta på :D

Nu har jag duschat och myser i min One-piece och ska snart sova, inget plugg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0