Nyårshoppet

I måndags var det som sagt nyårshoppet, det gick helt okej. Nollade båda 70, men jag fick ingen bra känsla. Hon kändes lite loj och jag fick inte riktigt till den galoppen jag vill ha, så det blev några konstiga språng och vägarna var inte heller helt hundra. Jag tycker även att det bli trångt i ridhuset när det är framhopning i halva ridhuset också. Men andra rundan gick det mycket bättre! Jag fick med mig två clear round rosetter hem i alla fall! Men det kan inte gå bra alla gånger. Nu kan det bara gå bättre nästa tävling!

Emelie filmade, men bara första rundan, får se om jag lägger upp den senare ;)

Bild på mig och sötaste ponnyn i maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0