Plugg, plugg...

Helloj allihopa!

Nu har jag kommit hem från stallet och ridit en superfin Lancelot! Min prins skötte sig super och det var riktigt roligt. Även om jag inte alltid gör som man ska så skötte han sig super. Känns som att vi verkligen håller på att utvecklas nu, efter Marianneträningarna och allt.

Just nu så pluggar jag matte och gör en spellista på youtube. Tänkte ha den vid sidan av spotify eftersom jag inte har premium så är det lite irriterande att bara lyssna på varje låt 5 gånger. Så youtube tror jag kommer bli super.

Känner mig riktigt taggad till att satsa på skolan just nu, får se hur länge det håller i sig bara ;) Så nu ska jag fortsätta plugga matte när jag ändå är igång.

Det här är en av de låtar jag lyssnar mest på just nu!



Kommentarer
Postat av: Emmy Jarmelid

Den låter är så bra <3 Elin blir alltid så sur på mig när jag lyssnar på den för jag börjar alltid gråta när jag tänker på "han" ;) <3

2012-01-12 @ 20:48:04
URL: http://hoppgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0