Sant/falskt!

Kör på en liten sant eller falskt jag med!

1. Jag har bott i Köping tills jag var tre år, då flyttade vi till Kolbäck.

2. Jag har varit hopprädd.

3. Jag vill ha en egen häst

4.  Jag älskar lakrits.

5. Min favoritfärg är turkos

6. Jag har tandställning

7. Jag har färgat mitt hår blont, är brunett igentligen.

8. Jag har simmat i över 5 år och även tävlat lite

9. Jag ska gå på ridgymnasium

10. Mitt mavoritämne i skolan är tyska

Den första som har alla rätt får en länkning


Uteritt/tömkörning med Systrarna Berglund Drutten och Azze :D
Sommarminnen<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

1. Falskt

2. Sant

3. Sant

4. Falskt

5. Sant

6. Sant

7. Falskt

8. Sant

9. Falskt

10. FALSKT

2012-01-31 @ 19:33:32
Postat av: Johanna

Vem hade alla rätt först ;) :P

2012-01-31 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0