sjuk - IGEN!

varför blir jag alltid sjuk?! jag vill inte vill inte vill inte!

jaja, igår red jag igenom korall i ca 45 min, skritt trav och galopp! Hon har blivit så mycket mjukare och hänger inte alls i bettet! underbart :) tränade utan stidbyglar i hoppsadeln, gick bra hon vart superfin och mjuk!

därefter var jag snäll och gjorde robbans höpåsar ;) haha nu är jag förkyld ..

red zingo på lektionen sen, skönt att han bara hade en lite förkylning! vi tränade bommar + att han har en ny sadel.. fytusan! inte alls lika skön som hans gammla .. men men :/

inget sterk ikväll, mamma tvingar mig att va hemma så jag kan vila upp mig.. nu ska jag fortsätta har kemi lektion ;)

vi tränade på travbommar, forma och ställa i vändningarna, sen galopp volt med två bommar :)



elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0