Veckan! :D

Måndag: Rida lektion, plugga..

Tisdag: Sjukgymnasten och läkaren(på samma dag, hur lyckas jag??)

Ons: Kanske stan med Mickis (måste köpa nya jeans, mina svarta favoriter har gått sönder...)

Torsdag: Plugga, träna städa rummet

Fredag: Inget planerat

Lördag: Jobb

Söndag: Gymma med ungdomssektionen
!!

Så ser veckan ut för min del, ganska fullt upp, men det får gå. Måste till sjukgymnasten eftersom jag har haft problem med min axel/nacke, sedan jag ramlade av på höstlovet. Det är typ någon nerv som sitter i kläm i nacken så att jag blir yr, känner mig som att jag ska svimma mm.

...och på söndag ska STERKUS träna, det kan bli väldigt intressant hehe, undrar hur seriös den timmen kommer att vara, eller så är man så fokuserad på det man gör så att alla är seriösa... Men det ska bli kul. Skaplig träningsverk kommer jag att ha på måndag i alla fall. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0