Elva saker..

Elva saker du inte visste om mig!


  • Maria är min allra bästa vän, hon är helt klart bäst!

  • Jag lyssnar ALLTID minst en gång om dangen på "Satan i gatan", helt beroende...

  • Jag tror på allt mina vänner säger, och sen retar de mig för de skämtade...

  • Jag har tagit hand om zingo ända sen han kom, 8/8-08 <3

  • Jag faller oftas för fel killar...

  • Jag gråter aldrig inför de som jag inte kan lita på..

  • Jag har sjukt många fobier...

  • Jag hatar skitsnack!

  • Jag är en perfektionist ända ut i fingerspetsen!

 

  • Jag säger inte oftast vad jag tycker utan håller mig i bakrunden.

 

  • Jag älskar att rida shettis! tur att jag inte är tung...

 

Elin


Kommentarer
Postat av: rebecka gredeholt u know me ;)

När kommer svaren från frågestunden upp??! :D

ha de bäst så länge :D<3

2012-01-31 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0