träningsverk here I come!

Som rubriken säger, träningsverk here i come!

Fytusan vad mina ben har fått jobba igår och i förrigår, i förrigår var jag ju ute och sprang. Fick ingen träningsverk då men nu börjar det komma efter att jag har ridit en lektion och en pigg ponny barbacka! huaa...

På lektionen:

Jobbade vi väldigt mycket med skänkelvikning, svårt för zingo eftersom han är "överambiötös" kan inte stava heller, men iaf han ramlar fram nästan helt åt sidan.. klurigt!
Sen kom vi på om vi tar ett steg i skännkel vikning och sen ett steg rakt fram osv :)
Så jag är nöjd med hur det gick, eftersom han är som han är :)

Nu ska jag till skolan, ska bara gå till 11 ... chillination ;)

Sen mot kbk och möta maria sen ta bussen till ströms,  som har öppethus på gymnasium :) spana snyggingar.. hahah!

Sen ska jag kanske hänga på maria till sjukgymnasten, lovely :p

Inga andra planer för kvällen, kanske en springtur eller bara sitta och ta det lungt på kvällen!

Ha det bra!<3



snygga ponnyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0