Trött...

Godmorgon alla glada bloggläsare!
Jag har nyss gått upp, och ska kolla på det nya Vampire Diaries avsnittet innan jag äter frukost.

Ikväll är det hoppträning och innan det ska jag hinna springa och ta en promenad med hunden hade jag tänkt. Och sedan middag hos mormor. :D

I vårt nyårslöfte ingår det också att träna två gånger i veckan, och den här veckan har jag sprungit en kort sväng, räknas väl som ett halvt träningspass typ. Och varit på ett medelpass på Friskis & Svettis. Men min träning är lite begränsad eftersom jag har problem med en axel sedan jag ramlade av på en hoppkurs på höstlovet. Jag ska till sjukgymnasten nästa vecka, så då blir det förmodligen bättre så att jag kan komma igång ordentligt igen!

Hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0