Back to reality...

Imorgon börjar som sagt skolan, och jag tycker faktist att det ska bli skönt. Jag ska ta tillvara på den sista terminen i grundskolan och verkligen lägga ner mer tid på skolarbetet! Jag måste göra det för att jag inte ska bli så besviken på mig själv sedan.

Alla känner igen känslan när man nått ett halvbra resultat, och vet att om man anstängt sig så hade det förmodligen blivit hur bra som helst. Och jag vill inte heller komma till gymnasiet och få en chock av allt plugg som kommer bli där.

Jag hoppas att VT-12 kommer att bli en sjukt bra termin, som aldrig tar slut. Ne, nu skojar jag bara, det ska bli kul att börja gymnasiet också, hoppas jag... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0