"Vi låssas som att jag inte såg den där trängande ytterhanden"

Citat från min hopptränare!

Har nyss gråtit och hyperventlilerat mig genom senaste Vampire Diaries-avsnittet, sjukt bra var det!

Ikväll hade vi hoppträning och våran hoppgrupp blev ihopslagen med storhästarna eftersom Hanna, deras ridlärare var sjuk. Jag fick Doloress igen och den här gången var jag lite mer beredd på vad jag hade att göra med. Fick kämpa en del i galoppen och lära mig att inte tänka så mycket utan bara rida! Sista rundan lossnade det liksom och självförtroendet kom tillbaka, skönt! Känns verkligen som att det där kan vara en häst för mig, får väl se vad framtiden utvisar ;)

Nu ska jag sova, upp i morrn och jobba! Klockan 7 vill de söta små hästarna ha mat. Det kommer bli en fartfylld lördag förövrigt. Men vad som händer mer får ni se i morgon för nu ska jag sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0