weird...

Hann rida korall ute i 10 min, sen skulle jag in i ridhuset och jobba av henne. Gcik ju sådär då jag fick ont i ryggen efter 10 min?... bara helt sådär, så jag fick hoppa av! Kunde knappt sitta, gjorde jätte ont längst ner i ryggen?! hm... idag mår jag iaf bättre, men ändå lite konstigt!

Idag ska USEK gymma.. kan bli intressant men jag är iaf väldigt pepp! GRYMT KUL, jag älskar att träna...
På kvällen ska jag rida lektion, sista ridningen med Ungdomsambassadörerna.. lite sorligt :/ hoppning står på schemat! Min favvo ;) haha..

Nu måste jag äta frukost, byta om och fixa mig. snart ner på stan och mot gymmet!

Skriver mer i kväll om träningsverken jag kommer få mm. ;)




Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Söt bild :D



Gjorde en stilig avramling idag, hela serien finns att se på bloggen! ;)

2012-01-15 @ 14:57:50
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0