Hello Everybody!

Hej, det kommer nog inte bli så mycket uppdatering på den här bloggen framöver, jag kommer fixa en egen blogg tills skolan börjar. Jag tyckte igentligen inte att det var så roligt att blogga innan, men på slutet så fastnade jag mer och mer för det.
 
Just nu så håller jag på att rensa lite spellistor på min spotify, i brist på annat att göra. Har över två år gamla spellistor som jag aldrig lyssnar på. Sedan är väl tanken att jag ska ta tag i mitt rum lite senare idag,
 
Sommarlovet rullar väl på, det regnar varje dag. Jag har varit i Österlen på semester,  och skåne bjöd inte på så mycket bättre väder.
 
Detta blev ett litet "jag lever inlägg". Jag kom förästen in på gymnasiet, så i höst blir det Samhäll-juridik på Carlforska, vad har ni sökt?
 
Nej, nu ska jag ta och äta lunch, vi ses!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Ja det går jättebra :D

2012-08-14 @ 21:28:53
URL: http://tystaord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0