Börjat dåligt men slutat bra :D

Har tillbringat hela denna dagen på linnéa-bion i kolbäck, vi håller på att förbereder för vår show vi ska ha om en vecka. Jag har varit på dåligt humör hela dagen dock, tur att man har stallet som piggar upp en. Jag red Ivanhoe, en jättesöt liten D-ponny, och hur positiv som helst vi hoppade och allt flöt på jättebra, jag önskar att man var kortare så att jag kunde rida ponny lite oftare, eller Flamingo ör ju ponny, men man vill ju kunna rida fler ponnyer! :D



Nu ska jag iaf rita klart min bilduppgift, betygen sätts i morgon, sedan är jag klar med allt. Sen sova och hoppas att morgondagen blir bättre än idag.

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0