Everything good comes to an end

Är hemma efter att vi haft sista förställningen med tunboshowen, det var väl inte den bästa, men kul hade vi i alla fall! Var lite sorgligt under sista körlåten, men vi har ju faktist två dagar kvar att ta vara på. Bara de här sista veckorna har vi kommit så himla nära varandra, vi är som en familj.

Nej nu ska jag inte skriva mer om mitt deprimerande liv, blir nog några tårar innan jag somnar ikväll...

Får förästen se hur det blir med den här bloggen, om inte Elin kommer tillbaka så kör jag nog på eget, är det någon som skulle vilja läsa? :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova! Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

jag skulle läsa :D

2012-06-14 @ 07:40:48
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/
Postat av: Mickis

Jag såklart! :D

2012-06-15 @ 19:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0