Long time no see

Hello allihopa, det var ett tag sedan jag tittade in här, men jag har inte riktigt bloggmotivation för tillfället. Tänkte starta upp en egen blogg så småningom, men jag behöver lite bilder till header och så först. Det blir väl någon gång efter sommaren skulle jag tro.
 
Senare i eftermiddag ska jag ner på stan och kolla på bio med mina kompisar från klassen och Elin. Vi ska se Snow white and the huntsman. Efter det vet jag inte om jag stannar kvar i stan en stund, det är ju cityfestivalen och ikväll spelar Kapten röd och Takida, skulle gärna vilja se dem.
 
På hästfronten är det ganska tomt just nu, ridskolehästarna går på sommarbete på söndag, och Roberto är i skåne. Så det blir lite dåligt med hästuppdatering under sommaren.
 
Nu ska jag börja fixa mig lite smått, och gå ut med hunden en stund. Tar bussen in till västerås halv 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0