Shoow!!

Helloo! :D

Jag gick sista riktiga skoldagen på tunbo igår, helt sjukt. Nu ska vi jobba med vår show nästa vecka och den 12-13 har vi föreställningar.

Jag ska ha mitt svenskatal idag (äntligen). Är nervös nu, ska gå igen och kolla film klippen, sen är det över. Det blir nog även ett matte nationella idag, som vi inte hunnit med än.

Jag har varit lite nostalgisk den här morgonen och lyssnar på tokio hotel haha. Har en spellista på spotify med 72 TH låtar. Jag var helt galen i dem för några år sedan.

Nej, nu har jag tio minuter på mig att fixa redovosningen, Flamingo var förövrigt riktigt fin igår, skirver ett inlägg om ridpasset ikväll :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0