Tuesday!

Det har åter varit en dag fylld med showarbete, och idag kändes det som att vi kommer få ihop allt tillslut! Det kommer bli sjukt bra i slutändan i alla fall! Moa hade varit duktig och fixat klart hela manuset så att vi kunde köra igenom hela showen som det ska vara idag.

Vet inte vad jag ska hitta på den här kvällen, är hemma själv. Ska ta en sväng ner till linnéa igen och köpa biljetter till familjen i alla fall, och ut och springa lite innan stadsloppet på torsdag.

Ja, showen är typ det som mitt liv består av just nu som ni kanske förstår, så det blir inte så mycket häst. Men det får ni stå ut med.

I morgon ska jag jobba på strömsholm, terrängmomentet under fälttävlan. Jag ska vara övergångsvakt, kul kul :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0