Utvärdering ridbyxor

Jag köpte ett par ridbyxor på Strömsholm av märket Skara Hästsport.

Jag har nu ridit i dem, och jag älskar dem! Det är som att ha på sig ett par tights, väldigt stretchiga och bra passform. De är också tighta som jag tycker om och man kan röra sig helt obehindrat i dem. Jag är dock väldigt ovan att rida med oskodda ridbyxor, men det är en vanesak. Så en klar hiss till dessa ridbyxor! Vet att Horslife även har en likadan modell. Dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om alternativet till kardborreknäppning som alla tycker är så bra, tyckte byxorna blev lite krångliga att ta på sig. Men de är hur sköna som helst att rida i och till ett bra pris dessutom.

Dessa ridbyxor finns att köpa här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0