Äntligen hemma

Nu har jag äntligen kommit hem, hela dagen har det varit fullt upp, först jobb på Sterk 8-12, sedan kom alla syskon hem och så firade vi mamma. Efter det vidare till kusin som också fyllt år och efter det så var det UA-ridning. Så det har varit fullt upp över 12 timmar ;)


Ridningen gick i alla fall super! Jag hade Flamingo, ända ponnyn bland alla storhästar men hon skötte sig jättebra. Hon var pigg och kändes väldigt positiv till allt och tuffade på bra. Vi red bågar utmed långsidorna och fokuserade mycket på ställning och även mycket på sitsen. Med tanke på att det var så länge sedan jag red henne så är jag verkligen nöjd! Känns super inför påskhoppet. Bästa ponnyskrutt!

Älskar den här bilden på henne, så sööt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0