dålig uppdatering.se

hehe jag har inte riktigt haft tiden till att blogga... korall och stallet har tagit för mycket tid!

I måndags red vi ungdomsambassadörs ridning, valde Ymer!
Han var supermysig och jätte positiv till allt och var på super bra humör, så kul att rida en engagerad häst!:)

I tisdags skrittade jag korallen, eftersom hon fortfarande inte mår bra.. tråkigt när hestis mår dåligt :(
Red Lilly på lektionen sen på kvällen, guuuuud så fin hon har blivit nu! Kommer troligen film i helgen när jag hunnit fixa :) vi red mycket lösgjordhet och volter, skänkelvikning mm, vilket gav väldigt bra resultat på fina hästen!

I onsdags var det pysseldag i stallet. Jag, matilda och Maria L var ledare med stallpersonal! Söta ungar!
Kollade även när maria red Robban, gick åxå super bra! han är såå fiin....:)
Runt halv fem åkte jag och maria med Hanna, och kollade när hon små skuttade Kulan :) Kulans fanclub och hinderbyggare AB next ;)
Åkte tillbaka senare på kvällen till sterk, då syster red och jag var åskådare :) hjälpte sandra lite åxå med hästarna och småfixade lite :)

Igår, städade jag rummet, pluggade och fikade på stan med bästa maria! fikade på espresso house, mys <3
Sen åkte vi hem, hade filmkväll med syster och jolina :) mysigt!

Nu har vi nyss vaknat, bakar scones och ska snart väcka sömntutorna där uppe! Blir troligen en springtur innan vi drar oss vidare till Kolbäck!
Byta om till ridkläder och sen åka till sterk för hoppträning! Kan tänka mig lilly igen, eller laura men såklart zingo ;)

Nu ska jag hjälpa maria med sconesen!




1m <3

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0