godmorgon!

God morgon, har nyss ätit frukost. Riktigt mys, mickis syster och jag!:)
Igår hände inte så mycket utöver det jag berättade att jag skulle göra..

Gårdagen: Innan hoppträningen gick jag och borsta korall, hon var på riktigt myshumör så jag stod där ett bra tag! När jag hade borstat klart gick jag till ridskolestallet, hoppträning på schemat!
Vi hoppade för Evelina, en vikare! Hon var bra och gick igenom väldigt noga, men ingen är bättre än vår Erica ;)
Hoppade Laura igen, gick inte alls lika bra som det brukar och vi var inte helt syncade.. men men, vi kom ver alla hinder snyggt, utan några konstiga språng osv. Så överlag gick det helt okej ;)

Efter gick jag och korall på promenad i solnedgången, romantiskt I know ;)
Vi gick ca 30 min, hon tyckte nog det var skönt att sträcka på sig. När jag hade gått klart tvättade jag såret och fixade klart för kvällen. Jag vill somna och vakna när ponnyn är bra igen, orkar verkligen inte en till skada.. svårt att hålla tårarna borta kan jag säga!<3

Nu ska jag snart byta om till ridkläder och bege mig mot sterk. Korall och disney övernattning står på schemat.
Får se om jag longerar korall idag, eller om jag bara går en promenad :)

Skriver mer senare ikväll, höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0