Home

Jag är hemma från skolan idag. Första dagen på hela nian faktist. Jag är sjuk väldigt sällan så man hinner typ glömma bort hur det känns. Visst är jag förkyld ibland, men då går jag till skolan ändå ;)

Känner mig nästan helt som vanligt idag, bara det att jag inte har någon matlust alls, så jag har typ ingen energi eftersom jag inte ätit ordenligt på snart två dygn. Det har mest blivit youghurt, vindruvor och glass. Just nu sitter jag och tuggar i mig några singoallakex.

Ska nog ta och kolla på ett vampire diaries avsnitt, och sedan ska jag duscha, städa och plugga lite. Bloggar mer senare ;)





Och Elin gjorde verkligen min dag igår! Hon kom och överaskade mig med ramlösa, naturgodis och singoalla! Och jag som trodde att hon satt på bussen till Sterk, det är sånt vänner är till för! Du är bäst, glöm aldrig det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0