Home!

Nu är jag hemma från förläsningen, och jag tycker att det Jennie pratar om är väldigt värt att höra, hon pratar om hur hon har varit mobbad hela grundskolan och hur stallet, hästarna och US har varit hennes räddning. Hon berättede bland annat om hur alla reste sig och gick så fort hon satte sig vid ett bord i matsalen och hur de andra eleverna röstade fram henne som luciakandidat för att djävlas, men att hon aldrig blivit slagen eller liknande utan bara blivit utsatt för psykisk mobbing. Efter föreläsningen stannade vi kvar och pratade lite med alla som var där och cyklade sedan hem.

Jag känner mig faktist riktigt duktig, har cyklat till och från Sterk idag, blir sammanlagt 2.5 mil. Känns lite i benen nu kan jag lova. Men med trevligt sällskap går allt!

Nu såg jag att Vampire Diaries går på 6:an, så jag ska kolla på det :D

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0