Jag lägger mig i bara för att jag tror att jag är någon.

Hej hej alla läsare.
Mitt namn är Lisa Fager(kom ihåg det) och jag har tagit över den här bloggen för en liten syund... eller jag loggar ut direkt efter detta inlägg är klar skrivet. Iallafall, jag har fixat Maria och elins design/header lite, hoppas ni tycker om den, annars får ni väl blunda varje gång ni går in och läser. Jag hade lite småtråkigt och det är därför jag skriver dte här inlägget. Maria och Elin vet inget - hoppas jag. Dom lär bli glada över att jag tar mig tiden att fixa när jag kunde gjort något annat.

Tänkte berätta om mig lite.
Jag heter Lisa som jag har sagt redan. Jag har två ponnysar hemma, kategori D, Paloma(*90) och Krypton(*04). På min blogg skriver jag om mig och mina ponnysar och allt som händer runt omkring. Ni kan ju ta er en titt in och se om det finns något värt att läsa. Det bjuds på nya bilder så ofta som möjligt samt videos från träningar och tävlingar. Har just nu en bloggtävling igång, går ni in på bloggen kan ni läsa mer om den där.

Två bilder på mina fina stjärnor. Krypton(bild 1) var super duktig igår då vi startade vår första tävling tillsammans och tog hem tredje platsen av ca 30 starter. Min fina Paloma vann för några helger sen LB:1 dressyr. Allt om oss kan ni läsa HÄÄÄÄR på min blogg.



KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0