Joggingtur next up!

Nu ska jag snart bege mig iväg på en joggingtur, får se hur långt man kommer innan man blåser bort, det är typ storm här. Men det finns inget dåligt väder eller?? Så dunvästen och understället åker nog på idag. Var tog våren vägen liksom? Jag som hade tagit fram min älskade skinnjacka.

Dagen har flutit på rätt bra, slutade 13.15 och hade en lugn eftermiddag ensam hemma med musik och läste ut boken till bokprojektet i skolan.

När jag skulle fixa naglarna konstaterade jag att jag hade 20 nagellack! Jag som tyckte att jag nyss rensat bort massa gammalt?! Men ska försöka använda det jag har nu innan jag köper så mycket nytt (*host* får se hur det går...)

Här har ni samlingen ;)


Nu åker träningskläderna på och med NRJ i lurarna så beger jag mig ut i blåsten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0