Nytt & Fräsht

Det var ett tag sedan jag bloggade, men det har varit ganska tomt på hästfronten förra veckan, men i lördags började jag i alla fall jobba igen efter sjukskrivningen, och på eftermiddagen kom vi igång och byggde på magasinet, det kommer bli superfint.

Min ungdomsambassadörsridning har i alla fall börjat nu, så jag kommer att rida varje söndag sex veckor framåt, Jag hade Axe, och det gick väl sådär, han låg på i handen och ville gärna springa ifrån mig, red honom på lektion igår också och det var ungefär samma, men det gick lite bättre. Men det är en fin häst, och det känns som att det kan bli bra om jag får rida honom några gåger, hitta knapparna liksom.

Nu ska jag bara platta håret och sedan dra iväg till skolan, ikväll blir det förmodligen Sterk, ska kanske rida Robban, får se hur det blir. Annars får jag väl umgås lite med my best friend Elin ;)

Tack till Lisa som har fixat designen, det blev superbra!

Nej, nu har jag lite brottom, måste hinna platta håret också ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0