Ridbyxor

Jag är verkligen i stort behov av nya ridbyxor, har bara två par just för tillfället som jag tycker om att rida i. Ett par blåa och bruna av samma modell från hööks.

Är verkligen sugen på ett par horseliferidbyxor, stilrena men de silvriga dragkedjorna gör att man sticker ut lite. Kommer passa bra ihop med mina Bocaj och min framtida hjälm, planerar att köpa en charles owen Ayr8 någon gång när jag har råd ;) Är det någon som har dessa ridbyxor och vet något om dem?

+


+

= Bra bas till en ny outfit. Och svart går att matcha med allt!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag har dem där ridbyxorna, dem är bääääst !

2012-03-17 @ 23:04:31
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0