Solig onsdag!

Hann tyvärr inte blogga någonting igår, åkte till sterk efter lunch. Hälsade på Elin, Maria och Matilda som var med och hjälpte till på en pysseldag med några gulliga barn. Jag var med lite en stund och hjäkpte till jag med. När de var klara så följde Elin med mig bort och var lite sällskap när jag skulle jogga Roberto. Han var superfin. Det var så härligt väder, men vi höll oss i ridhuset eftersom jag bara ridit honom en gång innan och jag inte känner honom riktigt än, men han var supersnäll.

Sedan följde vi med Hanna bort till hennes stall och hjälpte henne när hon skulle hoppa lite med sin häst. Sedan brummade jag hem på min älskade moppe som fick vakna upp från sin vintervila igår ;) Kom hem runt sju kanske.

Har bildbrist just nu, men det ska fixas snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0