som alla andra inlägg...

.. ber jag om förlåtelse för att jag inte har bloggat!

haft sjukt mycket läxor, inlämningar och glosförhör osv!
Men nu har jag äntligen fått en liten tid till att sätta mig!:)

Lite snabb uppdatering om veckans gång.
* Korall har kommit hem från rehab, så skönt!<3
* Får hem min nya Kingsland jacka snart, verkligen to die for!
* Ridit Lilly på lektionen i tisdags :) gick super och jag är jätte nöjd!
* Red ut korallen igår, skritt trav och galopp :) super pigg häst!

Korall ska gå lungt i en vecka och linimentas :)

Nu ska jag snart äta mat sen bege mig mot sterk!

"Dagens stall outfit"

- Svarta ridbyxor
- Pikeur strumpor/kingsland strumpor?
- Röd/blå/vit/svart flanell skjorta
- Röd kingsland tjocktröja
- Svart dunväst

OCH inget KL panband, nu är det vååååår!

vi hörs senare!<3

/elin


Kommentarer
Postat av: emme

tycker eran blogg design var fin som den är, tycker inte ni behöver byta :D men ni kanske vill ha lite omväxling, förnya lite liksom ^^

2012-03-12 @ 18:18:31
URL: http://emmefaiil.blogg.se/
Postat av: Lilja

Hej Bruden!



När ska du börja rida stor häst då ?



Kram.

2012-03-12 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0