Visste du detta om Maria?

1. När hon berättar en jobbig sak, som tex: Robban hade rullat sig suuuper mycket, så suckar hon alltid superhögt efter! Typ: suuuck...
- Och det värsta, det har börjat smitta av sig till mig..

2. Om hon ska säga ngt viktigt, tex på kurs smaskar hon väldigt! Fast hon säger att hon inte gör det...

3. Hon är suuuperseg!

4. Det tar ett år för henne att plocka isär tränset, putsa och sätta ihop det. Hon kan seriöst putsa en del i 10 min!

5. Hon är världens snällaste, underbaraste och bästa vän!

6. När man lär känna henne blir hon inte så hjälpsam längre ;) Typ jag: kan du vara söt och hämta min rykt låda?
Hon - varför ska jag? får du inte med den själv?;)

7. Ibland säger hon att hon ska till sterk, tex klockan 5. Då står jag klar med Korall och väntar på henne, tillslut ringer jag henne då svarar hon: Men jag har inte öppnat boken än, måste plugga.. så jag kommer inte!


Fast jag älskar dig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0