Fixardag!

Hela dagen idag har tillbringats på Sterk, först jobb till 12 och sedan hade US och föräldrakommitén fixardag, målade hinder, rensade ogräs och så vidare. Vi passade på att bygga på vårat käpphäststall som är vårt framtida projekt för de yngre i stallet. Även lite annat kul hann vi med också. Jag som jobbat med rejäl förkylning känner mig sådär just nu, det tar på krafterna att jobba när man är förkyld. men vad gör man inte för sin älskade klubb!

Såhär går det när Sterkus målar hinder: Från roströd till illrosa


Och ibland kan man ju fundera vad vi håller på med... Jag och Elin spionerar ;)


Nu ska jag kolla på tv en stund och sen sova, och försöka bli frisk, imorgon blir det nya tag, ska vara tävlingsfadder på Sterk's plätthoppning.
Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0