Gårdagen

Fick hoppa in i hoppgruppen idag på den nya ponnyn Ivanhoe! Han är riktigt fin, men vääldigt speciell! Han är rädd när någon annan ponny tex kommer mot honom.. Men jag tycker allt gick super hoppade räcken, oxrar och 5½an! Tills jag ramlade av.. Helt plötsligt blev han rädd för ett räcke på 40 cm?! Jaja, bara sitta upp igen, sen var han superfin men lite spänd :) Överlag så är jag nöjd, hoppas jag får fortsätta med honom:)

Idag slutade jag 11.55, nice! har lite ont i huvudet men det går nog över, fick en lätt hjärnskakning.

Senare idag har jag och maria stallfritids och sen ska jag rida Swap! Hoppas vädret blir bättre så man kan rida ute.

bild från arkivet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0