Har jag ramlat av eller något?!

Dagen började sjukt dåligt, försov mig till halv tolv och missade såklart engelska nationella muntligt! starkt jobbat elin!

Vaknar med vääärldens huvudvärk och ont i nacken och ryggen. har jag ramlat av eller något?

Red iaf lilly igår, vi rtänade skänkelvikning i galopp. gick sådär, hon blir väldigt het men vissa stunder kände jag att vi fick till riktigt fina och runda!:)

Sen när vi travade av dem var hon superfin! Gick i låg form och var helt avslappnad!:)

I morgon har jag ingen korall eller ridning. TRÅKIGT med stora bokstäver! Men på onsdag ska jag rida swap, en tinker på 20 år(?) som är fin som satan!:) Maria kanske fotar.
Nu ska jag äta mellis, plugga och kolla på bb. Missade ju igår eftersom jag kom hem sent från stallet!



Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅ, jag saknar Swap JÄTTE mycket!...

2012-05-07 @ 16:11:36
URL: http://idanordmarck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0