Hemma.

Jag är hemma från skolan idag, kände mig heöt konstig imorse, yr, frusen trött och jag vet inte allt. Men har sovit hela förmiddagen och nu känner jag mig bättre. Tror bara att det har varit lite mycket i helgen, så nu har jag vilat upp mig lite. Åker förmodligen till Sterk sedan iaf. Har lite saker att fixa där. Så det blir nog ridning ändå :D fick det för mamma också, det brukar jag aldrig få annars så det var ju ett stort plus :D. Men jag får ta det lugnt. Går till skolan imorgon ialla fall. Kommer nog inte uppdatera så mycket mer idag, kommer kanske upp ett tidsinställt under eftermiddagen och så skriver jag om ridpasset om jag rider ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0