Kaos!

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men jag har väldigt mycket att göra för tillfället. Min dator gick ju som sagt sönder i fredags, har ingen aning om vad som hänt med den, skärmen fladdrar och det är sträck överallt. Jag har i alla fall lyckats rädda mina skolarbeten, men min värld rasade ändå lite när datorn gick sönder, har typ mitt liv där i.

Jag är dessutom väldigt trött och har inte riktigt motivation till någonting just nu, men ska försöka hålla igång bloggen. Lancelots hälta var inte långvarig i alla fall, som tur är. Jag red honom igår, det gick väl sådär, men vi ska rida för Michan på torsdag, trimma lite inför vårdressyren!

Nej, nog klagat för min del, nu ska jag snart bege mig ut på en springtur och rensa tankarna lite, ha det gött! :D

Videobloggar har förövrigt blivit mitt nya liv, och lillabloggen är garanterat favoriten, enjoy!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0