Kommentar.

Fick en kommentar av en Anonym som tycker jag ska byta upp mig till enstörre ponny än zingo!

Mitt svar: Zingo är 137 cm hög. Han är grov och viktbärande. Jag tror inte han dör av att jag som rider är 163 och väger 48 kg? Men om du tror det så får du väl göra det, men ingen av mina tränare säger att jag är för stor på honom. That´s it!

Och korall är 139 cm och nättare i typen, och där har jag inte fått någon kommentar om det? Grow up säger jag bara.



(btw, jag kan spåra ip adresser)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Bry dig inte! bara en avundsjuk person! ;)

2012-05-04 @ 14:18:06
Postat av: emma

lyssna nu! du är inte för stor på din ponny,, o du är INTE FÖR TUNG FÖR DIN PONNY, defenetift (stavas, hehe) inte, det ser jätte fint ut, ni passar super bra ihop,! <3

2012-05-04 @ 19:35:29
URL: http://pinaoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0