Nyklippt!

Har precis kommit hem från frisören, nu har jag klippt av håret ungefär en dm, så nu är det som det ska vara. Hade tänkte låta det växa, men kände att det blir skönare med kort hår till sommaren.

Nu ska jag verkligen tänka på att ta hand om mitt hår, har nu under sista tiden när jag varit så trött på det och bara slängt upp det i en knut, så nu har det gått av ganska mycket. Så inpackning minst gång i veckan och utsläppt så ofta det går och alltid värmeskydd när jag plattar! Så att håret är fint i sommar och tills jag börjar gymnasiet.

Det har förövrigt varit grymt sint väder hela veckan, jag har passat på att sola vill jag lova!

Film från majpokalen kommer upp ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0