Privatlektion!


Red Lancelot för Michan i tordags, och jag tror aldrig han vart så fin! Han hade gått för Marianne på morgonen så ha var genomriden och fin och framme för skänkeln redan från början. I framridningen red jag mycket tiometersvolter som det sedan är i programet, och sedan sidvärts på samma linje som i programmet. Red även mycket på medellinjen för att se att han verkligen är rak, han går gärna vänsterställd. På slutet red jag igenom programmet en gång och det kändes bra, han var verkligen super super fin, är så nöjd! Är taggad till tävlingen på söndag nu, min och Lancelots dressyrdebut, det kan gå hur som helst. Hästen kan, det vet jag, vi får bara se om jag kan rida ordentligt ;)

Red även Flamingo på kvällen, och även hon blev riktigt fin och tuffade på bra, så det var en väldigt bra dag ridmässigt kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0