Söndag

Har mått sådär hela dagen, men i morse var jag på Sterk och var tävlingsfadder, åkte sedan hem och sov några timmar. Och sedan bestämde jag mig för att åka tillbaka till Sterk och träffa Elin. Vi hade putsverkstad, vi tog ett täcke och satte oss i gräset i solen, jag tog med allt som var i behov av putsning i Robertos skåp. Det var väldigt mysigt och grejerna blev fina. Vi tog även hand om vår hopptränares berner sennervalp Judith en stund, huur söt som helst verkligen, vill bara ta med henne hem!

Nu ska jag snart sova. Måndag och skola i morgon, och jag ska försöka vara piggare då, ridning på kvällen också så det är bäst att jag är friskare!

Favoritbilden från majpokalen, bästa Flamsi!


See ya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0