Sveland cup!

Det har varit full fart hela helgen kan man säga, började kl 9 i lördags och stod på banan på förmiddagen. Nästan ingen som rev eller nåt så det var rätt lungt, behövde typ inte göra någonting. Stod i cafét med Mickis efter lunch, och framåt kvällen var väl båda lite övertrötta så det blev lite flummit stundvis. Imorse började jag kl 8 och har stått vid grinden. Det är ganska roligt för att man får så bra koll på vad som händer hela tiden även fast man inte behöver göra så mycket.

Men nog pratat om det, nu är jag i alla fall hemma och har sovit några timmar. Tänkte snart ta en promenad eller något. Min dator har gått sönder också, så nu kommer uppdateringen inte bli lika bra, har vår familjs dator nu, men eftersom min dator är en skoldator så har jag den jämt med mig, och kan blogga i skolan och så. Och alla mina arbeten är där i såklart, min filmanalys som vi snart ska redovisa, och vi har SO-prov nästa vecka. Det här känns mindre bra, men det löser väl sig på ett eller annat sätt.

Arkivbild från luciashowen, innan hippologdansen

Nu ska jag gå och duscha och hitta på nåt annat, läsa lite i sista hungerspelen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0