tankar som far i mitt huvud..

.. just nu är Korall.

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig. Hon är den gladaste och den mest positiva ponny jag träffat med alltid rätt inställning till livet! Det spelar ingen roll vilket humör jag är på när jag åker till stallet, hon får mig alltid glad och det är jag glad för. Om man har en dålig dag och bara vill försvinna gör hon det värt att kämpa. Det spelar ingen roll om hur dåligt man mår, hon vänder det alltid och man börjar se ljust!
Om jag är osäker på något får hon mig att känna mig trygg eftersom jag vet att hon accepterar allt och gör alltid sitt bästa.


Jag är så glad att jag har henne. Allra finaste ponnyskrutten!




27/9-2011 - för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0