This or that!

Deniro – Tretorn – jag har aldrig haft ett par deniro så tretorn! jag hade mina i tre år och va väldigt nöjd!

 

Dyra märkeskläder – Billiga som är minst lika bra – de som är snyggast till bra pris.

Ridhus – Paddock – Vet inte, sommaren helt klart ute, helst inne på vintern..

Ponny – Stor häst – Ponny helt klart!

Rida med sadel – Svårt, det kan vara härligt när hästen jobbar på bra då har jag gärna sadel. Men jag rider gärna ut barbacka eller tar en slappdag i ridhuset barbacka!

iPhone – Android

Zingo – Korall - Det går verkligen inte att välja på de! De är helt olika och jag älskar båda lika mycket!

Katt – Hund

Svart – Vitt

Scapa – HV polo – Korall har två st hv polo, de har bra kvalite och är stilrena!

Shoppa till dig själv – Till hästen

Säkerhetsväst – Inte Säkerhetsväst - Jag har väst när jag hopptränar. I dressyren blir jag rätt lat och sträcker inte upp mig utan "hänger" i västen. Så i dressyren gillar jag utan!

Räcke – Oxer - Känns mer naturligt för hästen att hoppa större!

Överpigg häst – Överlångsam häst

Blå outfit – Röd outfit

Blondin – Brunett

Slö & Lugn – Pigg & Het

Dator – Mobil

Pojkvän – Vänner

Svarta – Ljusblå tretorn

Lindor – Benskydd - båda är supersnyggt!

GPA – JW-hjälm

Ridspö – Sporrar – beror helt på häst

Chaps – Ridstövlar

Vår – Höst

Täcke – Inte täcke – När det behövs.

Lektion – ”Rida själv” – markarbetslektion/hopplektion är kul!

Uteritt – Dressyr - man kan rida dressyr på uteritter också.

Uteritt – Hoppning

Skimmel – Svart

Brun – Fux

Ung häst – Äldre häst

Chockrosa – Orange outfit

Fux eller Skimmel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0