Varför jag inte har bloggat.

Jag har haft en tuff skolvecka och många saker runt om mig har hänt. Mycket med dåliga kompisar osv, så jag känner att jag tar vännerna före bloggen just nu! Fick mig en tankeställare för några dagar sen. Man ska alltid ställa upp för vänner, oavsett.

-

Korall är fortfarande inte hemma. Hon behandlas på rehab och har det bra! Hoppas hon kommer hem snart, tyvärr är det lite oklart när hon blir "frisk förklarad" men hon har ju ingen allvarlig skada så snart borde hon stå i sin box igen! Gud vad jag saknar det lilla livet. Det är många tankar som snurrar i huvudet när jag hör namnet Korall.

Tänker bland annat på hennes fina ögon, gud vad jag saknar den ponnyn.. Kom hem nu!

Ska jag erkänna är det lite jobbigt att se hennes tomma box, även om jag vet att hon snart kommer hem igen. Många tankar snurrar runt och jag har svårt att fokusera på tex skolarbeten osv. Vill helst till mina underbara vänner eller mitt andra hem. Stallet.

vackra, vackra, vackra ponny. jag kan inte stirra mig mätt på henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0